لیگ قهرمانان اروپا| شاهکار بنفیکا با تحقیر بارسا در شب درخشش رونالدو/ پیروزی پرگل زنیت و بایرن برابر رقبا + عکس و فیلم

0:42 - 08 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۲۴۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تداوم پیروزی‌های پر گل بایرن مونیخ و شکست چلسی برابر یوونتوس به اتمام رسید.
- هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید و در مهمترین بازی‌ها یوونتوس به سختی از سد چلسی گذشت و بارسلونا شکستی تلخ و سنگین را برابر بنفیکا متحمل شد.
 
از گروه E تیم آماده این روز‌های فوتبال اروپا یعنی بایرن‌مونیخ موفق شد در ورزشگاه آلیانزآرنا با ۵ گل از سد دیناموکیف اوکراین بگذرد تا شاگردان یولین ناگلزمان با کسب دومین برد خود و ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول بایستند. در این بازی لواندوفسکی در دقایق ۱۲ و ۲۷، گنبری در دقیقه ۶۸، لروی سانه در دقیقه ۷۵ و چوپوموتینگ در دقیقه ۸۷ برای باواریایی‌ها گلزنی کردند.
 
در دیگر بازی این گروه تیم بارسلونا در خانه بنفیکا متحمل شکستی تلخ شد تا انتقاد‌ها از رونالد کومان به بالاترین حد خود برسد. در این بازی مهیج بنفیکا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر بارسلونا را در هم بکوبد و با ۴ امتیاز به رده دوم صعود کند. برای بنفیکا هانز در دقایق ۳ و ۷۹ و رافا سیلوا در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند. بارسلونا با قبول دومین باختش بدون امتیاز در قعر گروه باقی ماند.
 
از گروه F تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ویارئال بود و در حالی که تیم اسپانیایی با گل دقیقه ۵۳ پاکو آلکاسر از شیاطین سرخ پیش بود، اما شاگردان سولسشایر توانستند هفت دقیقه بعد و در دقیقه ۷۰ توسط الکس تلس گل تساوی را بزنند، اما این پایان کار نبود چرا که کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۵ گل برتری منچستر را وارد دروازه ویارئال کرد تا این تیم با کسب نخستین بردش ۳ امتیازی شود و به رده دوم گروه برسد.
 
* گل رونالدو در دقیقه ۹۵:
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3278233_420.mp4']
 
در بازی دیگر این گروه آتالانتا در ایتالیا برابر یانگ‌بویز سوئیس به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا با آتالانتا با ۴ امتیاز در صدر بایستد. تک گل نماینده ایتالیا را پسینا در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.
 
از گروه F تیم سالزبورگ در ادامه روند خوبش در اروپا موفق شد در اتریش برابر مهمانش تیم لیل فرانسه با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یابد تا با ۴ امتیاز در صدر این گروه بایستد. آدیمی هر دو گل سالزبورگ را از روی نقطه پنالتی در دقایق ۳۵ و ۵۳ به ثمر رساند و بوراک ایلماز زننده تک گل لیل بود.
 
در دیگر بازی این گروه ولفسبورگ و سویا در آلمان به تساوی یک بر یک رسیدند تا دو تیم با ۲ امتیاز در رده دوم و سوم گروهشان قرار بگیرند. استفن در دقیقه ۴۹ برای ولفسبورگ و ایوان راکیتیچ در دقیقه ۸۶ تک گل سویا را به ثمر رساند.
 
از گروه F و در مهترین بازی هفته دوم تیم یوونتوس در استادیوم آلیانز شهر تورین میزبان چلسی، مدافع عنوان قهرمانی بود که در پایان این بازی زیبا و دیدنی این یووه بود که با تک گل فدریکو کیه‌زا در دقیقه ۴۶ توانست از سد شاگردان توماس توخل بگذرد تا بیانکونری با ۶ امتیاز به تنهایی در صدر گروه بایستد.
 
var player = videojs('player_640769_3277669',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3277669',{},function (data) {}); }));
 
در بازی دیگر این گروه تیم زنیت در حضور ۱۵ دقیقه سردار آزمون موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر صفر از سد مالمو سوئد بگذرد تا زنیت با ۳ امتیاز و بالاتر از چلسی در رده دوم گروه بایستد.
 
لیگ قهرمانان اروپا| شاهکار بنفیکا با تحقیر بارسا در شب درخشش رونالدو برای منچستر/ پیروزی پرگل زنیت و بایرن برابر رقبا


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *